vårpromenad

Hej, nu har jag inte haft datorn på ett tag, ska lägga undan den snart igen, för tar en liten paus från Facebook och sånt som ger social stress. Så mobilen är kontaktbar, den är med personlig, men inte Facebook.
I söndags var i alla fall jag, mamma, syster och bror på en promenad i Skogskyrkogården. Där hittade vi en liten "sjö" som frusit till is. Jag tror inte riktigt det skulle vara en sjö där, mer en liten grop som det fyllts vatten i som frusit till is, haha. Den gick vi på, och det är så fint och soligt varje dag nu! Iskallt men fint!







Fint va!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja :D eller "tonat" det blev mörkbrunt med lite kopparton,, hehe typ brunt i guess :P



vad härligt det ser ut :)

2012-03-07 @ 20:40:46
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0