ska vi shotta?

Ja så lät jag iförrgår på kryssningen, som vi kom hem från igår, så för ett dygn sen satt jag faktiskt på en båt med mina underbara vänner. Men nu ligger jag i soffan (har legat här hela dan) och har feber. Men det ger ju tid till att uppdatera min andra kompis, bloggen...


Här sitter vi fina vid det lugna Piano Bar...


Man kunde köpa såna här fina hinkar med vodka redbull :)

 
Alla köpte typ en hink var :)


Men jag delade...


Är otroligt glad över kameran som uppfinning! Många fina bilder.

 
Drack tydligen ur andras hinkar, hoppas ni inte också har feber!


Den här bilden är så hemsk på mig, men den är rolig och glad och med fina vänner :)


Brunetter!


Sen blev det några drinkar från baren uppe i hytten... Man fick jättefina självlysande armband från dem!


Dagen efter var det kortspelande :)

Jag kan säga att den här kryssningen verkligen var underbar med åtta av mina vänner :) Jag älskar er alla! Men idag mår jag sämre än jag gjorde igår... Haha, vill göra nåt liknande snart igen.
Jag har inte vågat titta på utgifterna efter den här kryssningen, har betalat drinkar och frukost- och lunchbuffé.
Det jag drack som jag kommer ihåg är minst: tre shots, tre alkoholdrinkar med lysarmband och en halv hink med vodka redbull. Men har ju blivit bjuden också så vet inte så mycket mer.


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0