extrem bildbomb sommaren tills nu del 1

Nu är det så att snart ska jag ta mitt pickpack och åka in till stan för att köpa mig en ny mobil! Min mobil har gjort sitt, har haft den sen 25 december 2007, så fyra år och tre månader var den en del av familjen... Och jag rensar den från bilder, vilket jag aldrig gör så nu kommer jag visa en liten sammanfattning av vad som fanns i den, bilder från i somras tills nu. Beredda? Bra, här kommer de (beskrivning under bilden):


I juni hade jag precis köpt Simple Plans nya skiva.


Jobbade på Posten och det var jättelite brev vid den tiden. Ni brevbärare förstår att det här på en dag är lite.


Stannade på Kråkis några dagar innan Frankrike där Lovisa flätade mitt hår på natten.


Hittade de här små söta på Arlanda när jag skulle åka till Frankrike med Fredrik.


På hotellrummet i Nice, Frankrike.


Jag och Matilda på bion efter specialvisningspremiären av den allra sista Harry Potter-filmen.


Det här var mitt bränsle när jag jobbade eftermiddagar på Posten.


Jag blev överlycklig när jag gick förbi de här i Skarpnäck varje dag.


"Skogen" vid Norra Sköndal.


Panta burkar!


Färgade också utväxten i slutet av Juli.


Fick en orkidé när jag fyllde 20 år.


Besökte mitt barndomshem en dag med syster.


Köpte en jacka till hösten. Har knappt använt den, kanske får bli en vårjacka?


Fortsättning följer... Nu måste jag in till stan!


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0