good ol' webcam

Jag insåg att det var jättelängesen jag la upp bilder från min webbkamera på bloggen! Min senaste bild i datorn därifrån är från när jag packade till London i april. Snacka om länge... Det är redan juni ju! Det är väl iPhonens fel... Nu sitter jag iallafall och väntar på att maten ska bli klar.
Ikväll ska jag göra en liten pirrig grej med Jessica, fast först ska jag till jobbet.
Idag är det ett år sen jag bokade min första resa själv! Det var resan till Nice, Frankrike med Fredrik. Och om drygt en månad ska jag åka utomlands för fjärde gången utan familj, då blir det Turkiet. Skojs! Ha de gött!







Jag älskar min iPhone fast den har tagit upp mycket tid!


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0