this is me then...

Visste du
att jag vill ha - en iPhone, lol
att min senaste kyss - var på nyår
att jag lyssnar mest på - musik när jag går nånstans
att jag pratar - för snabbt
att jag inte gillar - gurka
att min första riktiga kyss - var längelängesen
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek är - irriterande
att jag gillar att - gå på bio
att jag alltid kommer att - älska min familj
att jag är hemligt förälskad i - en snygg man, nej ingen jag vet faktiskt
att sist jag grät var - en tid sen
att min mobiltelefon är - äldre än fyra år
att när jag vaknar på morgonen - tittar jag på klockan
att innan jag går och lägger mig - tittar jag på termometern för att veta vad som varit varmast/kallast under dagen (tvångstanke)
att idag har jag - jobbat
att jag just nu tänker på - hur borta jag känner mig
att i kväll ska jag - vara med Matilda
att i morgon kommer jag -jobba
att jag hoppas - min framtid blir härlig

Har du
Någon som förstår dig? - ja
Någon som du saknar? - ja, lite
Någon som du hatar? - nej
Vem kramade dig senast? - ett barn på jobbet
Vem pussade dig senast? - oj det måste ha varit nån på nyår
Vem ringde dig senast? - emma
Vem ringde du senast? - matilda
Vem var hemma hos dig senast? - jag kommer inte ihåg
Vem var du hemma hos senast? - viktor
Har du några kärleksproblem? - jag har ingen kärlek
Har du pratat med någon idag? - japp, många barn och föräldrar
Har du gråtit idag? - nej
Har du skrattat idag? - ja


Jag:
Är singel? - japp 
Svär ofta? - försöker att tona ner det
Sjunger i duschen? - när jag är superglad
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - jag sover i linne och shorts, så why not? på sommaren
Skrattar åt dina egna skämt? - det kan hända
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - ja det skulle jag kanske

Har du:
Piercingar? - bara i öronen
Syskon? - tre styckna
Jobb? - yes sir!
För många vänner? - nej, jag älskar alla, skulle inte tänka mig att välja bort nån
Rymt hemifrån? - tänkte göra det när jag var liten, men höll mig på gården, mitt på dan.
Färgat håret? - ja, senast i förrgår, haha
Bra självförtroende? - jaea, mest ja
Sagt "jag älskar dig" till någon? - haha ja
Varit kär? - njä
Gjort något olagligt? - löl 
Somnat i skolan? - näe, tror inte det
Brutit ett ben? - nope
Tappat bort mig i mig hemstad? - öh inte tappat bort, men knappt hittat... 
Sett en fallande stjärna och önskat? - yepp
Gjort något som du lovat dig själv att inte göra? - jaa, men vad tänker jag inte säga
Smugit ut utan lov? - jag behöver inte få lov
En hemlighet som ingen annan vet? - yes
Sovit en hel dag? - legat i sängen och gjort ingenting
Somnat gråtande? - förut
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - eh ja
Blivit generad inför folk? - jadå
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - kanske
Ätit musslor? - ja, älskade det när jag var liten
Varit på en festival? - nej
Haft ett förhållande i under en månad? - nä 
Blivit kallad player? - nej
Färgat ditt hår svart? - nej, men mörkmörkbrunt som ser svart ut

Vad:
Längtar du till mest just nu? - sommar 
Ska du göra i helgen? - gå på bio, typ
Har du för kläder på dig? - en skjorta och jeans
Gjorde du igår? - var på bio
Ska du göra i sommar? - fylla år
Åt du senast? - nudlar
Har du för mobil? sony ericsson k850i, supermodern!
Vad köpte du senast? - nudlar
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - jag vill inte veta

Vem/vilka:
Slog du senast? - vet inte
Fick du sms från senast? - matilda
Pratade du med? - matilda
Skulle du kunna göra allt för? - de som är värda det
Var du med senast av det motsatta könet? - räknas barnen på jobbet? (dagis)
Kan du lita på mest? - familj och nära vänner
Vet mest om dig? - mig själv
Sov du tillsammans med senast? - en person

Allmänt:
Har du pussat en groda? - nej usch
Kan du hjula? - har aldrig kunnat och planerar inte att lära mig det heller
Biter du på naglarna? - nej faktiskt inte
Är du EMO? - nej..?
Vad skulle du göra om du vann en miljon? - åka till USA, och jorden runt
Skulle du kunna hoppa fallskärm? - äääääh?? vet inteeee
Har du sjungit inför publik? - nej
Följer du mode? - njä
Är du hungrig? - nope
Är du blyg? - egentligen inte, men har svårt att komma på nåt att säga


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0