lunchtime!

Hej igen! Idag är en vanlig dag, förutom på kvällen, då ska det bli mys med Andra Avenyn.
Men nu håller jag på med min lunch, är hungrig för åt inget bra till frukost, bara youghurt... Så jag tar det som finns hemma: ärtsoppa och rostebröd. Värmer bröden i ugnen, så det inte blir så tråkigt. Har varit lite kreativ på den biten på senaste ;) Haha. Och sen lägger jag en bild på mig eftersom det kändes som det var längesen.
Samtidigt tittar jag på Grey's Anatomy, för nu visas avsnitt som jag missade när de gick på kvällarna eftersom jag aldrig hade tid då. Så det blir lite spännande.

 
Ostmackoooor :)


Kommentarer
Postat av: Liɴɴeα's вloɢɢ ♥

Hejsan! :D

Jag tittar förbi för att tipsa dig om en tävling i min blogg. Priset är ett presentkort på erikasgarderob.se eller Runns.se, du väljer helt enkelt.

Jag skickar en direktlänk till tävlingen:

http://linnealjungberg.blogg.se/2012/january/tavling-i-samarbete-med-runns-erikasgardero.html#comment



Hoppas du vill vara med!

Kram

2012-01-11 @ 20:03:01
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0