störda små fula fjortisbarn

Hur dumma är svenska fjortisar på engelska egentligen?
Så här dumma:



Det här är trenderna på Twitter i Sverige... "Jonas Brothers ARE (?!?!) The Best Band. Okej, Jonas Brothers är faktiskt ETT band, då ska det vara IS! Förstå det nu? Tack!
och
"Justin RAUHLS Our World"... Får jag fråga en sak? Vad fan betyder Rauhls? Är det meningen att det ska stå RULES? Eller vad är erat problem?
Och hur vet jag att det är små fula fjortisar? För att det handlar om Justin Bieber (blä) och Jonas Brothers (lol).

Kommentarer
Postat av: Emma

Fjortisar... should... die... now...

2012-02-16 @ 19:32:44
URL: http://lecinema.blogg.se/
Postat av: Tonja

Det är meningen att det ska vara "rules" MEN eftersom att Justins youtube namn är "kidrauhl" så har Belieberserna skojat till det och skrivit "RAUHLS" istället för att vara lite fyndiga :D



Jonas Brothers fansen har jag dock ingen förklaring till...hahahaha jonas brothers!

2012-02-20 @ 21:52:18
URL: http://tonjasundman.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0