bloggar

Idag efter jobbet har jag tagit det lugnt och tittat på tv, sen har jag tittat på den senaste Glee också, på internet. Läst Harry Potter för småsyskonen och läst lite bloggar. Min kompis Lovisa (en annan Lovisa denna gång) är på volontärarbete i Cusco i Peru, hon har en resdagbok där som jag följer. Om man orkar läsa (vilken jag är lat på, men inte den här) kan ni ju kika in där hur det går. Det är faktiskt väldigt intressant att få höra vardagshistorier från akuten och livet i det fattiga Peru.
Hennes blogg:
http://www.resdagboken.se/m/Loicuscoarsjussto/volontararbete-i-peru-cusco-434678

Och det här kommer från ingenting, men jag är sugen på sushi!


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0