back to sweden

Förlåt, har haft så mycket i min hjärna nu den senaste veckan, i söndags kom jag ju hem från LONDON! Världens underbaraste stad. Jag vill berätta allt om den för att ha kvar minnet i hjärnan, men det är så himla mycket att skriva då, och jag måste ta en liten stund att ladda bilder även här på bloggen då. Så ha tålamod, nån gång kommer de. Jag halvpausar från datorn lite nu, läser min bok "The perks of being a wallflower" som jag köpte i London, och nu ska jag gå och se filmen Cherrybomb som jag också köpte där. En till film, eller ja, tv-serie jag köpte är Skins säsong 2, eftersom ingen av dessa filmer eller denna bok finns i Sverige, underbart med HMV och Waterstone's. Men som sagt, ha tålamod!

Annars ligger alla bilder på Facebook, men man måste va vän med mig eller mina vänner för att se:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150225846429159.278019.527639158



Smakprov på Londonbilder. På väg ner mot Londons tunnelbana. En evighet att komma till spåret.


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0