20-årskalas

I lördags var jag på ännu en fest. Min käre vän Fredrik som fyller 20, och Jessica. De hade hyrt en lokal. Festen var jätterolig, hela den dagen kände jag mig halvt borta och inte världens bästa, så i början hade jag inga förväntningar alls. Men efter nån timme eller så blev det underbart. Kommer inte riktigt ihåg allt som hände, men slutet var inte det roligaste då polisen kom och sa att nån hade slängt ut en stol... Stackars Jessica och Fredrik. Hoppas allt blir bra och att stolkastaren får betala.
Jag minns att jag och Erika bråkade om en keps, haha vems det var minns jag inte, men vi hade båda den på oss och sen sprang jag ut på trottoaren i strumpbyxor och utan jacka, det var lite kallt, men fick låna kavajen av en kille där. Det var i alla fall god kakbuffé, eller den såg underbar ut, tyvärr tål jag inte allt :(
När jag och Josefin skulle åka hem nästan sist (hjälpte till att hälla ut överblivna muggar och slänga dem innan), såg vi en påse full med inplastade mackor på marken. Det var ingen som hade hand om dem och vi var hungriga och tog en var och sprang till bussen. Sen har jag en film med världens roligaste konversation med busschauffören. Jaja, mer behöver ni inte höra.


Jag och toaborste


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha vet ni vems mackorna var? ^^

2011-09-26 @ 16:04:05
URL: http://lecinema.blogg.se/
Postat av: emma

Haha...



Jo, vi gick hem till madde, käkade pommes frites & sen såg vi How I met ur mother,,, sen sov vi ^.^

2011-09-26 @ 21:45:06
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0