morgon

God morgon.
Här sitter jag i mitt vardagsrum och tycker inte morgonen är världens goaste. Jag är nämligen väldigt förkyld, får se hur det blir framåt dagen när jag ska till jobbet, det brukar gå över ibland. Men får ta det som det kommer.
Nu kommer den kalla hösten också, så då blir det kallt i hemmet eftersom elementen har inte satts på än, antar att vi får vänta till vintern med det. Och jag måste ha stängt fönster i mitt rum, vilket jag hatar eftersom det blir så kvavt och man kan inte andas...
Jaja, för att det är lite kyligare har jag min mysiga Primarktröja på mig idag :) Sen ikväll ska jag träffa älskade vänner och se film. Mys. See ya later!

 


Kommentarer
Postat av: emma

Aa eller är på sidan typ 120/220 ^^....



Åh <3<3<3 SKINS... Så fort man refererar nått man gör som e lite skins-aktigt blir man typ glad ^^ :D hah..



Myströja <3<3<3 Önskar jag kunde vara med men just idag hade jag planer med mamsen...

2011-10-10 @ 16:55:40
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0