guten morgen

Okej jag kan inte tyska eller vad jag nu försökte skriva i rubriken, men men... God morgon i alla fall. Jag sitter och tittar på Grey's Anatomy nu, om 40 minuter eller så ska jag göra lunch, efter det åker jag till jobbet.
Jag har haft en jätterolig och trevlig helg.
lördagen mötte jag upp Fredrik i stan, och vi gick och handlade lakrits på Lakritsroten, mums! Har kvar lite, och det är jag glad för, var inte sugen på godis igår. Vi åkte i alla fall till stan bara för att komma ut från hemmet så vi visste inte riktigt vad vi skulle göra... Men efter Lakritsroten gick vi på bio och såg Svensson Svensson. Sen gick vi till Taco Bar och åt. Det var så mycket ost så jag tror att nästa gång tar jag en nachotallrik... På kvällen åkte vi tillsammans till Mickan för fest. Det var en mysig fest, först bara några vänner, sen lite till som jag inte träffat tidigare. Men det var en bra och lyckad fest :)
söndagen vaknade jag upp, bakis för första gången på jättelänge. Men mådde inte dåligt ändå. Jag och syster tog en promenad till Götgatsbacken för hon ville köpa jeans. Sen gick vi hem tillbaka för jag hade glömt mitt Accesskort, vi hämtade det och åkte till stan. När jag kom hem var jag hemma i två minuter för att hämta lite mat och fortsätta till filmkväll med kompisar. Vi såg Andra Avenyn. Det är en jättebra svensk serie, som jag följde när jag var 15-16 år och har börjat gilla nu igen när vi ser maratonet!

Ja, det var min helg då, intressant huh?


Thereses biosnacks när vi var på bio för någon vecka sen.
Stor och liten heter bilden. Jag är taggad som liten...


Kommentarer
Postat av: emma

Tror Hundtricket går att hyra på hyrstället på svenska filmer-hyllan eller komedi-hyllan, det är en film, asså du MÅSTE se den, speciellt om du gillar Alexander Skarsgård... Man får se hans sixpack... hahaahaha XD ^.^



Taco :O.... så. jävla. gott! haha

2011-10-17 @ 18:15:20
URL: http://lecinema.blogg.se/
Postat av: emma

Förlååååt Freja :'(, hade heeelt glömt ikväll, klant idiot jag är!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3

2011-10-19 @ 22:50:10
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0