bio bowling

Idag ska jag åka till Heron för att bowla med Fredrik. Först ska vi äta, sen bowla, sen bio! Haha, fullplanerat :D älskar såna lördagar när man gör nånting hela tiden.
Imorse när jag lockade håret brände jag mig på min locktång (som vanligt)... Den här gången på höger hand, hoppas jag fortfarande kan bowla, annars blir det med vänsterhanden! Eller bara rulla den med båda? Haha.

Så jag sitter och tittar på Skins medan jag målade naglarna, nu har jag bara att vänta kvar. Men Skins är ett underbart umgänge för det <3


Jag pussar på mitt brännmärke


Men håret blev ju lockigt i alla fall :) Sen har jag min mysiga tröja på mig, måste nog ta av den på bowlingen, det brukar vara dödsvarmt där. Men på bio blir det nog mysigt. Här babblar jag på.

Puss på dig


Kommentarer
Postat av: emma

hahah såg inte ens den XD...



Du passar i lockigt ^^

2011-10-08 @ 17:03:47
URL: http://lecinema.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag skulle vilja fråga dig nu om du har lust att kika på min senaste video jag lagt upp på bloggen, lägger upp välredigerade och humorfyllda videosar och vill ha lite feedback. Kan inte du kika å ge en åsikt? (:

2011-10-15 @ 13:09:55
URL: http://robinhoods.se

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0