zombies

Inatt hade jag världens jobbigaste mardröm! Och jag brukar aldrig drömma mardrömmar längre...

Det började med att jag och mina vänner skulle ut på krogen eller något, och vi var tvugna att gå igenom nåt köpcenter och komma till våningen högst upp, eftersom zombies (en blandning av zombies och vampyrer) hade tagit över våningarna längst ner och de va påväg uppåt också. Där det rika människorna bodde...
Men vi satte oss vid ett bord längst ner och tog några drinkar och pratade. Alla zombies tittade på oss.
Jag tror jag blev själv efter en stund, eller jag och någon kompis skulle hindra zombiesarna att ta över hela köpcentret. För att döda dem behövde man ett vasst föremål och sticka rakt igenom dem. Problemet var att de ville göra samma sak, jag blev hela tiden petad med vassa stålpinnar. Jag hann komma längst upp till de rika en gång, men på något sätt blev jag tvingad att jobba för zombiesarna för att inte bli dödad. Jag blev deras slav, fick jobba i science fiction-bokhandeln.
Det var där min kompis kom och hälsade på och blev kär i en zombie som jag jobbade åt. Så hon tjatade hela tiden om att få en anställning. När hon till slut fick det, blev jag sparkad (och lättad över att inte bli dödad). Alltså jag släpptes fri ut till den zombiefria världen. Men då blev min kompis sur för att hon ville stanna hos den zombien hon var kär i, men vill inte jobba utan mig. Så jag fortsatte jobba...

Det var en jättejobbig dröm! Och jag vaknade två gånger inatt och tänkte, äntligen är det över! Men båda gångerna fortsatte zombiedrömmen! Jag var som fast i den... Nu är jag i alla fall äntligen vaken. Hejdå zombies!


Kommentarer
Postat av: emma

Scary :o... Mööh, jag e värsta förkyld och shit, men ska med imorgon iallafall :D:D:D:DD:D::D:D:D:DD haha ;D

2011-11-10 @ 16:56:59
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0