harry potter film wizardry

Kommer ni ihåg min awesome bok som jag köpte?!




Och igår fick jag ännu ett brev på posten!




Och när jag hämtade ut det hittade jag... (drumroll)
TADAA, ännu en AWESOME bok!!! Jag älskar Amazon, tack ni underbara sida för att ni finns.



Den innehåller världens bästa fakta och bilder om alla sju Harry Potter filmerna. Till och med en sneak peek på sista filmen som kommer ut nu i juli! Plus att vissa grejer kan man plocka ut och läsa, t.ex. Harry Potters brev från Hogwarts, Marodörkartan, Julbalsprogram etc etc. Underbart! Nej nu tänkte jag visa lite av det.


Harry Potters första brev från Hogwarts om att han blivit antagen.


Daniel Radcliffe, bilder och fakta genom åren.


Rupert Grint, fakta och bilder genom filmerna.


Och Emma Watson med bilder och fakta genom alla sju/åtta filmer.


Den underbara Julbalen från fjärde filmen, jag älskar hur snyggt de gjort. Fick även med en liten broschyr i form av ett slott med underhållningsprogrammet under balen.


Marodörkartan. Jag har alltid velat ha den, nu har jag det! Den är så snygg och underbar.


Sneak peek på film 7:2/8!!! Massa bilder från några scener. Åh åh åh.

Pussar och hejdå, nu ska jag åka tillbaka till en skola och hämta en tjocktröja som jag glömt. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0