metro

Godmorgon! Eller lunch, i alla fall för mig för jag är skithungrig. Kom precis hem från jobbet. Det är härligt ute! Kunde ha tagit en promenad hem om jag inte var så hungrig och hade så tajta jeans (haha).
Jag brukar alltid ha tankar som jag egentligen borde blogga, eller vanor och så, bara för att skriva nåt, men det händer inte att jag skriver upp dem. Jaja, jag har ju inte datorn hela tiden... På morgonen kan jag i alla fall säga att jag brukar läsa Metro! Om jag inte har med mig en Metro tappar jag bort mig, särskilt när jag sitter på rasten på mitt vikariejobb.

 
Jag är cool idag med min metro.

Sen om jag inte får jobb idag (jag känner mig så "dissig" när jag inte svarar, eftersom jag inte har mobilen på ibland) ska jag nog vara med Matilda :) Eller hoppas på det.
Bye Love.


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0