dagens lördag

Idag har jag varit upptagen hela dagen, och hann dessvärre inte med något bloggande.
Direkt när jag ätit frukost och duschat och grejer, så åkte jag och mamma in till Haninge och jag köpte en cykel! Den jag visade några inlägg tidigare. Fast den är helröd. Tänkte visa bild på den imorgon när den är färdigmonterad. Så ska jag cykla till jobbet och tillbaka för att se hur lång tid det tar. Då kanske jag tar cykeln på måndag.
Sen efter det åkte jag hem och var med Matilda! Vi gjorde roliga saker och tog lite bilder och så. Sen åt vi mat och nu sitter jag hemma. Det var min dag :)
Hur var din? Haha.
Nej, nu ska jag gå och läsa Harry Potter 3 för mina småsyskon, sen sova i bäddsoffan!


Me 'n me mate!


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0