tunnelbanekonsert

Jag måste bara skriva det här innan jag glömmer det. Eftersom jag inte bloggat på länge.
Jag och Therese var på en föreläsning med jobbet. Sen när jag skulle åka tunnelbanan hem, hoppade det på ett par killar runt min ålder i T-centralen. En hade gitarr, en bas, en trumpet och en "trumma som man sitter på".
De spelade härliga jazziga/reggae-låtar (förlåt jag vet inte genren). Och ingen störde sig, alla applåderade och filmade dem. De var inte otrevliga heller, utan jättetrevliga med sina "välkommen in i vagnen" och flyttade på sig.
Åh, världens bästa tunnelbanetur!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har inte börjat läsa den, har kollat på 90210 från 90/91 hahha, idag var CHAAANDLAA BING med,, först ja ba: nej, det där kan inte vara han..Sen va det han, haha, ja ba: OMG, CHAAANDLER!! :D

2011-03-10 @ 19:29:19
URL: http://lecinema.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh det måste man se.. Fast jag ska sova om typ en timme så... får väl se i helgen eller nått.



Aa, om jag kan. (:

2011-03-10 @ 19:56:42
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0