torsdagdag

Tjing tjong!
Nu sitter jag här igen. Redo att sova. Idag har jag faktiskt inte jobbat, hade förjävla ont i magen, men allt är bättre nu. Istället var jag hos pappa och spelade The Sims 3. Gud vilken nörd jag är. Och som ni ser går Harry Potter Challengeserna bra eftersom jag har tidsinställda inlägg. Det ger mig mindre stress.
Imorgon tänkte jag jobba som vanligt igen och imorgon har vi havregryn så jag kan göra gröt! Haha. Men det finns verkligen inget att äta till frukost annars, jag hatar mackor. I alla fall vanliga tråkiga, jag gillar såna med nötter och mandlar och sånt i. Typ valnötsbröd. På kryssningen fanns det ett skitgott bröd med frukt och valnötter.
Sen vet jag inte mycket mer att skriva, har tyvärr inte fixat med bilderna från kryssningen än. Det här är första gången jag har min dator idag. Och imorgon vet jag inte vad som händer, har hört utgång men är inte helt säker. Annars drar jag väl till Kråkis eller nåt kanske?
Peace off.


Här är en bild från kryssningen, kopierad från Facebook.


Kommentarer
Postat av: Emma

Japp, fast bara en från runaways :d

2011-03-25 @ 05:39:50
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0