fakta om mig

Tänkte att ni kunde få veta lite random fakta om mig :)
Men har tagit bort de värsta frågorna...

Namn: Freja Andersson
Smeknamn: Frejis (enligt vissa)
Ögonfärg: Brungröna
Hårfärg: Brun
Längd: 172 cm
Skostorlek: 38-39
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Lejon
Kär: Lite smått i allt nu när solen kikar fram


Har du under den senaste månaden (Februari):
Druckit alkohol? - Ja
Rökt? - Nej, never
Shoppat? – En skjorta
Skejtat? - Nej
Stulit något? - Nej
Motionerat? - Nej
Solat? – Nej
Haft sex? - Nej
Tappat bort saker? – Det tror jag inte
Haha jag har typ inte gjort nåt i Februari

Antal:
Människor du skulle ge ditt liv för: Jag vill inte ta mitt liv, så orkar inte med den här formuleringen
Piercings: Öronen?
Tatueringar: Nope :(
Syskon: 3
Saker du ångrar: Nåt enstaka
Skor: Ett par just nu, haha
Mascaror: En jag använder, och tusen gamla

Antingen eller:
Pepsi eller Coca Cola? - Coca Cola
McDonalds eller Burger King? - Burger King är godare
Adidas eller Nike? – Adidas
Choklad eller vanilj? – I am a chocolate person
Tacos eller Pizza? – Tacos
Läppstift eller läppglans? – Läpp...
Buss eller bil? - Buss själv, då kan man lyssna på musik utan att vara osocial :)
Cider eller öl? - Inget. Eller jo, cider kanske


Ärligt:
Svär du? – Har minskat på det
Sjunger du? – Hemma när jag är glad
Duschar du varje dag? – Nej, haha
Gillar du skolan? – Går inte i skolan, men saknar den lite
Kommer du överens med dina föräldrar? - Ja
Tuggar tuggummi? – Mums, ja
Plattar håret? – Nej
Gråter du? - Inte ofta
Varit depp och opepp? - Depp ibland, opepp i skolans slut
Sett upp till någon? - Jag antar det, fast vet inte vem
Blivit besviken? - Hmm...

Har du någonsin:
Tagit droger? – Nej?
Däckat eller varit jättefull? – Däckat nej, jättefull ja
Blivit kallad hora? – Haha, inte på ett negativt sätt
Blivit nedslagen? - Oj nej
Druckit whiskey? - JA JA :D
Kissat ner dig? – Nej inte nu
Ljugit om din ålder? – Nej, tycker inte om såna människor så mycket så varför skulle jag göra det
Bråkat utan anledning? – Japp
Kallat dina föräldrar cp? – Nej :(
Varit uppe 24h? – Nej, orkar inte, men typ 22-23 timmar som längst kanske. Varför plåga sig själv?

I framtiden...
Namn på barn
? Sirius  och kanske Miley
Hur vill du dö? – Quick and painful.
Vad vill du bli när du blir gammal? – Lycklig pensionär, haha, men frågan var ju när jag är gammal?
Hur vill du gifta dig? – Vit klänning, färgglada brudnäbbar. Typ, orkar inte tänka på sånt nu.
Vart vill du bo? – I Sverige, känns säkrast här.
Drömjobbet – Mmm, typ klippa ihop kända filmer som Harry Potter och sånt liknande. Hoppas det kommer en lika episk filmserie som Harry Potter i framtiden.

Brukar du:
Lyssna på musik? – Ja, mest när jag pendlar.
Äta mat? - Öh ja?
Dricka vatten? – Yes
Dricka alkohol? – En gång i månaden kanske.
Vara lat? – Ja
Skratta? - Ja
Kramas? – Ja, men inte konstant, när man träffar och säger hejdå till vänner.
Sova? – At night.
Jobba? - Ja
Ha pengar? – Nej tyvärr

Grejer:
Har du blivit jagad av polisen någon gång? – Nej
Har du en hund? – Nej, och vill inte ha nån heller
Sover du helst ensam eller med någon? – Både och
Tror du på spöken? - Ja
Är du mörkrädd? – Nej inte så
Är du morgonpigg? - Ja
Vad vill du ha just nu? – Godis

Kompisar:
Har du nån bästa vän? - Ja
Är du ofta med dina vänner? – Hinner inte mycket på vardagar, men varje helg, underbara helger
Vad brukar ni hitta på? – Hemma och vara barnsliga, titta på film, ut på krogen, bio etc etc.
Bästa minnet med nån vän? – Det finns för många.
Säg namnen på några riktigt bra vänner? – Nej orkar inte rabbla upp alla.
Vem vet mest om dig? – Matilda

Övrigt:
Sovit i en annans säng? - Ja
Hånglat i regn? - Nej
Sovit naken? - Nej, jag tycker det verkar obekvämt
Hoppat i en bil med folk du just träffat? – Japp, taxi
Blivit tagen av polisen? – Nej
Smugit ut ur ditt hus? – Ja
Haft känslor för någon som inte känt det samma? – Vet inte
Struntat i skolan för att göra något roligare? – Ja, jag skulle på Fall Out Boy-sigenering nån gång och skippade spanskan
Sovit i en säng med någon av motsatta könet? - Ja

Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0