lite om kryssningen + datordamp

Okej jag bloggar väl då. Inte för att nån har sagt nåt till mig. Det är mest mina tankar som ger mig stress när jag inte bloggat på år och dar. Men ja i söndags (20:e) var vi i alla fall på kryssning! För mamma firade födelsedag. Det var askul! Jag älskar kryssningar. Och den här kryssningen var lite extra lyx eftersom de hade soldäck. Längst upp fanns det en inomhuspool med tre jättestora UV-lampor. Så när man låg på solstolarna kändes det som om man var utomlands. Åh! Skulle kunna ligga där hela dan. Eller nej, bara om det fanns en pool bredvid, som det fanns där.
Jaja, jag har bilder på datorn från kryssningen, men jag tog bara med mig systemkameran dit och den lämnade jag i hytten när vi badade. Men Lovisa hade sin kamera, och nån dag snart ska jag väl få bilderna därifrån. Resten av bilderna kan jag lägga ut, kanske imorgon?
Två bilder ligger uppe på Facebook, de kan jag ju visa här.
Peace out.

Nej jag kan inte lägga ut bilder, för min datorn har seriösa problem. Allvarligt, om jag väljer att spara en bild på datorn tar det minst tio minuter för mig. Eftersom den hänger sig när mina dokument öppnas, eller när jag ska ladda upp bilden. Och då måste jag trycka Ctrl Alt Delete. Och för att avsluta programmet tar det evigheter. Jag orkar inte, jag skulle seriöst kunna slå ihjäl min dator. Men det går inte eftersom då skulle jag inte ha en dator. Och den är lite livsnödvändig för mig. Nej jag får lägga upp bilder från mammas eller pappas dator nån dag. Nu kommer det vara fula tråkiga bildlösa inlägg. Men kolla igen, för de inläggen kommer antagligen uppdateras med bilder.
Jag lovar att det bara var en enda person som läste igenom allt det här nu, och det var jag. När jag skriver det. Jag orkar inte korrekturläsa, haha.
Nu ska jag i alla fall tidrapportera jobbet och sen sova. Godnatt sötnosar!

Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0