harry potter 30 day challenge - day 5

Day 5: Fave male character and why.
Åh nej! Det här blir jättesvårt. Det finns ju såklart huvudpersonerna. Har alltid gillar Fred Weasley mest! Eftersom han är rolig och gör alltid alla situationer bäst och när jag var liten älskade jag tvillingar. Han kommer nog alltid att vara min favorit.
Sen finns det Sirius Black. Som Harry skulle bott hos om han inte... dog :(. Han var Harrys pappas bästa vän och Harrys gudfar, alltså som en riktig pappa till Harry. Jag blir så glad varje gång han är med.
Och många många fler. Men de här två svaren får vara mina slutgiltiga.

  
Jag vet att det är Fred och George på bilden, men hittade ingen bättre.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ringde du mig igår natt? (:

2011-03-05 @ 17:31:16
URL: http://lecinema.blogg.se/
Postat av: Emma

Aha, jag fick ett sms som stod att du hade ringt halv två på natten, ja ba: whaat? :d

2011-03-06 @ 10:19:20
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0