godmorgon

Jag sitter här och lyssnar på radio. Väntar bara på att jobbet ska ringa. Får hoppas de gör det. Annars har jag inte mycket jobb den här månaden. Jag vill ha pengar! Och jag vet inte hur jag känner. Börjar nästan bli lite stress med USA nu, måste boka biljetter snart, men har aldrig tid!
Aja, får ringa eller sms:a F nån dag (idag?).
Jag orkar inte tänka framåt, vet inte vad jag ska göra i helgen heller. Det här är nog min mest oplanerade vecka. Förra veckan träffade jag kompisar varje da efter skolan.
Hejdå. Önska mig lycka till på jobbfronten (och USA).


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh USA!! Lycka tilllll :D:D:D:D

2011-03-26 @ 09:45:36
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0