senaste/om mig/10 snabba

Snodde denna från Jessica, hihi:

Senaste person som
Sov i din säng: Ehm, jag?
Du pratade med: Pappa.
Du delade en drink med: Matilda, nu i helgen på landet, fast delade vi..?
Du gick på bio med: Vad var det för film jag såg nu igen? Harry Potter 7 del 1 kanske? För andra gången, med familjen, rätta mig om jag har fel.
Du gick på stan med: Räknas Haninge Centrum? Matilda, annars kommer jag inte ihåg.
Skällde på dig: Har ingen aning.

Senaste

Låt du hörde:
Chris Medina - What are words
Film du såg: St. Trinians 2
Mat du åt: Pasta med laxröra
Fest: I lördags, eller det var inte så mycket fest i det hela.
Känslan: Glad faktiskt.
Ilska: Jag är inte så argsint just nu.
Resa: Västkusten förra sommaren, sen kommer jag ju åka till Frankrike om 2 veckor...
Glädje: Fick veta att jag ska ut i helgen, haha, jag blir jätteglad av sånt, det betyder att jag får träffa vänner <3
Boken du läste: Harry Potter 3 högt för mina syskon i söndags. Annars lyssnar jag på Harry Potter 7 på ljudbok istället för musik när jag åker till stan/jobbet.
Personen du träffade: Bestämt träff med Matilda. Annars är det syster, pappa och pappas tjej som är här nu.
Personen du pratade i telefon med: Jobbet, eller det kanske inte är en person, Fredrik.
Personen du fick sms av: Fredrik.
Gången du åt en 7-eleven korv: Jag tror aldrig jag har ätit 7-elevenkorv... Senast jag åt korv med bröd måste varit på dagen när Therese skulle ha sin 20-årsfest. Jag var i stan med Matilda och tog kort, så vi blev hungriga.
Gången du var utomhus: Idag, vid femtiden.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Om man ska räkna hela familjen, måste det ha varit på lillasysters födelsedag i Februari, eftersom mina föräldrar är skilda.
Saken du köpte:
Några tidigare inlägg, idag köpte jag två tidningar.

Om dig

Namn: Freja
Ålder: 19
Födelsedag: Juli
Syskon: Två småsystrar och en lillebror
Sysselsättning: Jobbar
Hårfärg: Öhm, guld?
Ögonfärg: Brungröna
Husdjur: Nope
Körkort: Ska försöka ta tag i igen!
Bästa film: Harry to the Potter! Vad annars tror ni? ;)
Bästa Tv-serie Skins, True Blood, Desperate Housewives
Favorit Djur: Tiger (A) haha, har gillat det sen jag var liten, vit tiger :)
Tatuering: Vill göra en, vet vart men inte precis hur
Piercing: Nej, inga annorlunda, bara ett hål per öra
Favorit mat: Grillat kött med klyftpotatis och vitlökssmör på det!
Bästa vän: Jag vill inte välja :( Men Matilda, du var kvar när alla andra lämnade, älskar dig.
Snyggaste kändisen: Svår svår! Haha, har en liten soft spot för Rupert Grint i min period nu :)


10 snabba
Kväll/dag
Hemmakväll/fest
Kött/Fisk
Brunett/Blondin
Sommar/Vinter
Öl/Cider
Stockholm/Göteborg
Tunnelbana/Buss
Twitter/Facebook - Tumblr
Dator
/Tv

Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0