rainy day

Åh nej, ingen uppdatering klockan tolv som vanligt?!?!?! Så tänkte ni väl? ;)
Det var för att jag cyklade hem idag i det underbara (hum hum) regniga vädret. När jag kom hem bytte jag mina blöta kläder och så ringde mobilen. Det var jobbet. De ville ha mig i Vårberg klockan tolv, så jag bokstavligt talat slängde i mig maten och sprang till tunnelbanan. Var bara en kvart försenad. Men men, imorgon är det mer planerat, får ta med mig lunchlåda och äta på Posten.
När jag kom hem tänkte jag iallafall visa en fin bild på mina blöta genomskinliga strumpbyxor och berätta om min konversation med min cykel som gick ungefär så här:
Cykeln: Neeej, snälla Freja, lämna mig inte i regnet!
Jag: Tyvärr kära cykel, jag måste, jag kan ju inte dra in massa smuts från dina hjul...
Den blev ledsen :(
Här är min ledsna cykel (fast den har nu en korg och en lampa där fram som inte är med på bilden):



Fick förresten en fråga i bloggen, istället för att svara i kommentarer som jag gjort innan, kan jag lika gärna börja göra så här, att jag svarar i ett inlägg, annars kanske ni missar svaret!

Frågor och svar:
Sussi  om VACATION:
Wow! Där var jag 1978! Hur går det med den andra resan då?!
Svar: Nej det blev för lite tid för det tyvärr, men Frankrike är helt okej för mig! :D

L om gröna lund:
vad Kul, hur är nya blå tåget? verkar spännande!:-D
Svar: Det är jättekul! Själv tycker jag det är roligare än förra, den här är mer uppbyggd och med mer effekter.

Kommentarer
Postat av: emma

hahah nawwwwwwww <3

2011-06-08 @ 23:26:41
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0