NICE, RÄTTVIK, LONDON

Jag har en fullspäckad sommar/höst framför mig! Och det är inget annat än underbart. Som rubriken säger, dessa ställen ska jag till. Och inte bara det, jag ska till landet som vanligt, med Matilda, redan nästa vecka har vi bestämt. Och ja allt är så underbart just nu. Detta är mitt underbara schema:



14 Juni: Linkin Park i Globen
15/16-19 Juni: Årsta Havsbad med Matilda
22 Juni: Foo Fighters på Stadion
6-10 Juli: Nice, Frankrike med Fredrik
12/13 Juli: Midnattsvisning av Harry Potter och dödsrelikerna del 2
25 Juli: Jag fyller 20 år!
30 Juli-6 Augusti: Rättvik med många underbara vänner
8-11 September: London med Emma

LOVE IT!


Jag bor i Stockholm, och här är de ställen utanför Stockholm som jag ska till, bara med vänner



Kommentarer
Postat av: mamma

och sen, om det går att klämma in: en tur till Västkusten... och däremellan ska du väl jobba en del också?

2011-06-11 @ 20:18:10
Postat av: emma

Schweeet!!! =D

2011-06-12 @ 10:37:10
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0