jag är trött

Jag vet att det är dålig uppdatering nu på sommaren, men jag kan försöka så gott det går.
Igår var jag och växlade pengar till euros, nu är det bara åtta dagar kvar! Och imorse jobbade jag. När jag kom hem var alla syskonen här, chockad blev jag. Nu är jag jättetrött, tror det är för att det är så varmt ute och för att jag vaknar fem varje morgon. Men får väl lägga mig ännu tidigare ikväll.
Om ett tag packar jag mina grejer och åker till mamma och sover där. Då kan jag vakna någon kvart senare åtminstone. Det blir skönt. Fast den lägenheten är djävulsvarm. Jaja, nu tror jag jag är hungrig eftersom jag mår illa och vaknade precis från en tupplur (brukar aldrig sova på dagarna annars). Jag vill vara ledig nu!
(Jag försöker öppna en kork med tänderna?)
Jag på landet när jag var där själv med Matilda. De bilderna dyker nog upp på bloggen så småningom. Jag orkar inte koppla in min hårddisk just nu bara.

Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0