igår på hellströms

Jag och syster kom precis hem från Gröna Lund, och jag var jättesugen på Fazer-choklad! Så köpte min favorit: Fazer Cashew. Igår var jag med Jessica, Emma, Jennifer, Mickan och Madde på Hellströms. Det var faktiskt jättekul, fast allt stängde tidigt så vi åkte hem tidigt. Det var några killar som satte sig med oss och vi började prata med dem. Haha, en av dem, Niklas (?) satt kvar när de andra skulle ut och röka, då kom två andra killar som sa att Niklas och jag säkert var värsta paret, då sa Niklas "Ja, vi har varit ihop i tre månader nu". Den andra killen trodde inte på oss, varför ens säga det först? Haha. Jaja, cashew:


Kommentarer
Postat av: emma

hahaah det var roligt när han sa det XD

2011-06-12 @ 22:12:12
URL: http://lecinema.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha Jennifer då? :O ;D

2011-06-13 @ 14:36:16
Postat av: freja

oj, hur kunde jag ens glömma skriva :O jag var typ seg när jag skrev inlägget XD:(

2011-06-13 @ 20:30:23
URL: http://frejaanderssons.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0