borta

Åh jag som hade tänkt blogga i torsdags om konserten med Foo Fighters. Men eftersom jag jobbade då så hann jag inte. Jag fick till och med jobba till fyra så jag kom hem fem och fick reda på att vi skulle åka till landet då. Vi brukar alltid åka på midsommaraftonen. Men men, det var väl skönt att ha hela midsommar där. Jag tog med min cykel och cyklade från Västerhaninge till landet. Det tog 25 minuter, så nu står den där ute. Jag är hemma för att ikväll ska jag ut med kompisar! Det ska bli kul, hoppas bara det inte börjar regna och åska som det har gjort lite då och då sen imorsen. Nu är det i alla fall sol. Igår på midsommar var det också underbar sol. Jaja, nu måste jag fixa grejer (äta).
Ses imorgon eller senare. Hoppas på att kunna lägga bilder imorrn innan jag åker tillbaka till landet.

Kommentarer
Postat av: emma

Japp den är vit :D:D:D

2011-06-25 @ 18:00:48
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0