vecka 30

Nu har jag varit lite frånvarande. Min födelsedag var jättekul, vi var 13 pers där. Mina föräldrar och deras respektive, och deras barn, mina syskon och Emma och Matilda, två av mina bästa kompisar.
Jag fick massa härliga presenter från alla. Resten av veckan jobbade jag på posten. Och igår drog jag ut med Jessica, Emma, Mickan, Madde och Bella. Det var jätteroligt, så idag när jag vaknade var jag lite full, nu har jag precis ätit sushi. Så jag tittar på Desperate Housewives, säsong 3, som jag fick i present. Har också packat inför Rättvik nästa vecka. Eller ja, allt ligger på sängen, måste hitta en väska som allt får plats i, jag packar alltid för mycket kläder... Nästa vecka blir säkert underbar!
En bild på mig från igår:

Kommentarer
Postat av: Lollo

ÅÅh vilken härlig bild på dig Frejson!

Älskar den :D Hahha, håret och tröjan och du ser jätte brun ut :)

2011-08-01 @ 12:56:55
URL: http://lovisaaaa.webblogg.se/
Postat av: lollo

Fortfarande, hååååååååååååååret och trööööööööööjan och du är bruuuuuuuuuuuuun <3

2011-08-07 @ 00:11:19
URL: http://lovisaaaa.webblogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0