packning och tvättning. och film

Hej hej, just nu gör jag ingenting. Haha nu ljuger jag. Jag tittar faktiskt på Harry Potter and the Deathly Hallows part I inför del två nästa vecka, samtidigt som jag tvättar kläder i tvättstugan. Fast nu är de i fasen torka. Jag har packat och köpt en fin resväska idag. Vänta lite, ska hämta kameran och ta kort på allt. Så blir inlägget lite roligare :)
Imorgon lämnar jag Stockholm Central med Arlanda Express klockan 6. Så så tidigt som 8.40 lyfter planet mot Nice! Det ska bli nice. Haha, rolig jag var där...
Kläderna på ena sidan...
...och resten på andra sidan.
Och så här ser väskan ut. Bilden gör inte rättvisa mot färgerna.
Både handbaggage och check-inbaggage. Och så blågult band som känneteckning för väskan.

Det här kan vara mitt sista inlägg för denna vecka dårå, så
Puss och au revoir!

Kommentarer
Postat av: emma

Åh vilken fin väska!!! <3 ROSA :D Det e så kul att se packade resväskor, ser så 'semestrigt' ut, haha :D:D

2011-07-05 @ 18:59:29
URL: http://lecinema.blogg.se/
Postat av: mamma

Rymdes allt i den "lilla" väskan?

2011-07-06 @ 14:05:14
Postat av: emma

Är excited att se bilder =D !

2011-07-08 @ 19:45:44
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0