ofixad

Hej. Öh, idag har jag cyklat till Västerhaninge och handlat med pappa. Det är jättehärligt väder ute, eller då var det soligt och varmt, nu är det nåt moln över oss. Men det är somrigt och härligt. När vi kom tillbaka från cykelturen så gick vi direkt ner till stranden och hoppade i vattnet. Åh vad härligt det var, det var första gången för iår som jag badade på "lilla stranden", annars har jag mest badat i Medelhavet iår. Jaja, jag är lite avis på vissa som åker till Turkiet idag, och jag fick ju inte ledigt, annars skulle jag också åkt dit med Josefin.
På måndag fyller jag år, 20 år! Hoppas det blir en extremt bra födelsedag. Jag skulle gärna bjuda lite vänner till landet då, men alla jobbar säkert tidigt dan efter och jag slutar sent så kommer komma fram dit vid åtta på kvällen typ. Får väl ta och fråga några :)
Nu sitter jag som rubriken säger, ofixad, och letar recept på mat jag vill ha på min födelsedag, men är mätt så har inte så bra matfantasi... Har ni något förslag?


 
Ofixad i köket på landet :)


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0