now dance fucker dance

Goder morgon! Nu sitter jag i sängen på landet. Jag trodde inte vi hade internet här, men tydligen så har vi en sån här mobilgrejs. Haha, men det är inte lika snabbt som hemma. Fast ganska bra att vi har det, för då kan jag ju blogga :D Nu blir ni glada va!
Igår åkte jag ju hit som jag skrev, så när jag kom fram skulle vi bada, fast framme vid stranden blåste det kallt så det var bara min lillebror som badade. Modigt av han! Han som alltid varit en liten badkruka innan. Sen började jag att läsa Harry Potter och den flammande bägaren (nummer 4) för mina småsyskon. Åh det var så längesen jag läste HP för de och det var så bra! Ikväll blir det så igen.
Idag ska jag jobba som vanligt. Börjar tre och går härifrån vid ett. Och så ska det bli hela den här veckan, pendla mellan landet och jobbet. Jaja, jag får mycket musik av det, och musik är underbart. Hörde en gammal låt som jag älskade för nåt år sen på radio imorse: The Offspring - You're gonna go far kid. Åh underbar känsla fick jag av det.


The Offspring - You're gonna go far kid


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0