letar stugor

Sitter hemma själv på min systers dator, höhö. Nej men vet inte vad jag ska skriva. Tittar (har i bakgrunden) på Family Guy. Idag har jag jobbat, men fick tyvärr inte ledigt nästa vecka, annars skulle jag och Josefin bokat resa till Turkiet, men nu blir det inte så. Jaja, bättre för plånboken :)
Så nu kollar jag lite om det skulle finnas stugor att hyra i Rättvik vecka 31, eftersom vi är i brist på boende där, jag och mina vänner, vet någon något? Skulle vara skitsnällt, vi betalar. Jaja, det löser sig (hoppas jag!!!), har sett fram emot det jättelänge.
Mer var det inte, väntar just nu på Matilda, hon ska komma snart.
Bye

Kommentarer
Postat av: emma

haha japp (älskar glasögonen, men hade ingen bättre bild för min dator med alla bilder är trasig så va tvungen att ta en gammal bild från min blogg...) :d



(:

2011-07-21 @ 20:42:05
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0