inatt inatt inatt!

Åh nu blev jag excited! Om en timme är jag säkert på biografen med min bestis Matilda. Och väntar väntar väntar på att Harry Potter ska börja. Åh äntligen får vi se allt, jag dör <3. Men sen när allt är slut kommer jag gråta och vill inte att allt verkligen ska vara slut. Åååh! "It's an end of an era", "end of my childhood", och allt som alla säger. Jag håller med. Men det ska inte slut här. Generationer framåt kommer läsa böckerna, se filmerna och älska dem lika mycket som jag gör. Nej nu blir jag nervös. Om kanske 45 minuter går jag hemifrån till bion som börjar 23.59. Aaaah! Här kommer den episka trailern igen för er som missat:


Harry Potter and the Deathly Hallows part 2


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0