frankrike dag 4/5

De sista dagarna kommer här då...






Vi köpte macarons på ett litet bageri


Nyduschad efter stranden, mycket fräknar har jag fått


Rolig


Ryska katedralen tog vi ett besök vid, den låg på andra sidan tågstationen


Smurfgodis


Vet inte varför de tog Fredriks efternamn och mitt förnamn, så jag fick heta Freja Svensson i helgen


Den lilla läskiga hissen


Crêpe


Sista kvällen


Karusell lite random


Le Negresco, ett jättestort hotell vid vattnet


Sista frukosten på hotellet


Jag köpte macarons på flygplatsen också


Konstig och läskig handbil vid flygplatsen i Düsseldorf när vi mellanlandade


Mediamarktautomat i Tyskland

SLUT,
ja det där var resan till Frankrike. Det var jättehärligt och varmt där och jag gillade att bada i Medelhavet, vill åka utomlands snart igen! Fast ska ju till London i September med Emma. Ha det bäst, tjosan hejsan!


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0