frankrike dag 2

Fortsättning på bilder i Frankrike


Fina palmer utanför fönstret


Fin kyrkgrejs




Redo för stranden


Sverigeavenyn


Det fanns en gata full med märkesaffärer, Chanel, Louis Vuitton, Armani etc etc


Vi satte oss vid stranden efter en promenad och mina lår blev röda av det, men nu är det brunt :)


Fint, Promenade de Anglais (?)


Drinkar vi köpte och inte ens behövde visa leg för i mataffären


Jag blev röd om kinderna också


Lite brunare


Jämföra brännan, det röda på Fredrik blev sen jättebrunt, jag såg blek ut...


Vykort




I korridoren, på väg ut igen


Den pyttelilla och läskiga hissen


Jag tog en Sex on the beach


Och Fredrik en Red bull vodka, det var jättemycket alkohol i drinkarna så man blev påverkad av bara en...

Det var dag två, lägger ännu mer i nästa inlägg


Kommentarer
Postat av: emma

Le Fancy tripp! :D London kmr bli lite fancy(hotellet) och harrypottrigt! haha =D

2011-07-15 @ 15:45:00
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0