älskade landet

Ett till inlägg direkt efter, haha. Jag tog lite bilder på landet i webbkameran för er som är intresserade? Haha, kul att jag är med i alla bilder, men orkar inte ha bilder på bara landet, då kunde jag lika gärna ta med vanlig kamera... Here it goes:


Jag i hängmattan.


Stora stugan i bakgrunden, oj hängmattan har varit med om mycket...


Stugan jag och min syster sover i ligger precis bakom stora stugan.


Grinden och staketet. Det är nymålat staket, såg det första gången igår när jag kom.


Kommentarer
Postat av: emma

Åh hängmatta <3<3<3



Jag la upp "fjortis"-bilden på oss på min blogg, säg till om jag ska ta bort den! :D <3<3

2011-07-20 @ 20:49:48
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0