testar pappas dator

Hej mina söta. Idag tänkte jag sova hos pappa i Enskede. Så nu sitter jag här med datorn i knät och har världens huvudvärk. Har haft det sen jobbet idag, där det var massa ungar som skrek. Men men, sånt får man väl ta när man är vikarie. Nu sitter jag bredvid min lillasyster och tittar på första Narnia, eftersom den var här. Tänkte hyra tvåan nån dag också för att förbereda mig på bio-trean.
Min pappa har precis köpt en ny dator, som använder sig av Windows 7, till och med msn är nytt så direkt när jag loggade in, skrev nån till mig. Det första jag gjorde var att kryssa konversationen mellan oss. Sen hittade jag inte tillbaka till själva msn. Usch så dålig jag är på det. Lite ovant att överhuvudtaget skriva på en annan laptop.
Men den har en webbkamera, så den var jag ju tvungen att undersöka och mixtra med.


Kommentarer
Postat av: Emma

hahhaa ja, helt random mat XD



På hemsidan står det "Incheckning av passagerare avslutas 30 minuter före avgång." Så, man kan va där typ 40 min innan typ

2011-01-12 @ 05:01:13
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0