lyckokaka

När vi var på Terrakottautställningen serverade de lyckokaka och te. För 60 kr, lite dyrt tyckte vi så vi gick till stan efter och köpte lyckokakor på Asian Market, eller vad den heter, en mysig liten asiataffär vid Hötorget.
Jag har öppnat två lyckokakor redan :) Bilden i mitten hittade jag bara på min kamera, den är från i måndags när jag Facerapar... Hah! Tyckte om den lite bara.
Hur som helst så har jag nyss tittat på film (igen), 17 Again den här gången, och nu är det Wild Child på min tv. Min bokhylla med filmer börjar ta slut... Får la köpa nya snart.


Fortune Cookies


Kommentarer
Postat av: Emma

Cullen (A). WildChild + 17 again = :D:D:D



Åh, fortune cookies! Jag vill ha :D

2011-01-07 @ 22:20:39
URL: http://lecinema.blogg.se/
Postat av: Tonja

Sv: åååh jag vet HAPPYFACE DELUXE!!!! :D

2011-01-08 @ 11:12:16
URL: http://tonjasundman.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0