lördag+söndag

Jag tycker själv jag har blivit mycket bättre på bloggandet. Tycker inte ni det?
Men igår var det inte så mycket på bloggfronten. Eftersom jag träffade Matilda, som jag inte träffat sen förra året! Så lång tid hade det gått, så vi hade lite grejer att ta igen. Det första vi gjorde var att åka till Nacka, jag köpte ett par armband, eftersom jag har lite brist på sånt. Sen var vi här hos mig och åt, sen skulle hon ut med några kompisar. Själv tror jag att mitt nyårslöfte ska vara: Inte dricka upp mina pengar. En smart sak tycker jag, eftersom det är det som oftast gör mig fattig. Och jag fyller ju 20 i år så...
Idag har jag latat mig, följde min syster till Götgatsbacken däremot. Nu äter jag en sen lunch.
Inte så mycket med det... Ikväll öppnar min nya kategori "Veckans". Får se om jag håller det i 52 söndagar. Välja nåt under veckan, typ veckans bild, veckans händelse, veckans stil. Jag vet inte, vad som helst som varit bra under veckan!
Aja, nu babblar jag om ingenting, så får vara tyst och lägga in en bild på mig från igår istället, för jag tycker det är roligare med bilder, eftersom min hjärna är så lat för att läsa mycket text. Herregud Freja! Nästa mål: Läs om alla sju Harry Potter-böckerna, och Breaking Dawn, alla iår!


 
Jag igår + 17 Again på tv

Peaces


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0