lipstick á viva la diva

Just nu jobbar jag så detta inlägg är skrivet igår. Jag vet ju inte hur dagen har gått hittils, men vid den här tiden brukar jag ha rast. Efter jobbet ska jag på nån slags Au-pair-föreläsning. Så det får jag hoppas blir kul eftersom jag alltid är så trött när jag åker hem. Men ingen vila den här gången! Tur att jag får äta mellanmål på jobbet i alla fall.
Nu ska jag visa vad jag köpte i söndags när jag var med Matilda nästan hela dan.


Viva La Diva läppstift. Billigt! Och en rosa färg. Ett sånt läppstift har jag velat ha i några år, äntligen har jag köpt det! Skillnaden på bilden är inte så stor, men lite mer rosa blir det i alla fall. Den första bilden är före, den andra är efter.


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, ska du bli aupair? :D

2011-01-27 @ 17:46:43
URL: http://lecinema.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaha, yay! Jag vill också, men jag kan inget om barn, hehe

2011-01-27 @ 19:56:43
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0