kråkis

Är på Kråkis nu. Jag och Lollo sitter och tittar på MTV där Tila Tequila just tog paus. Funderar på att gå och lägga mig snart. Det enda jag gör är att äta godis nu. Som jag köpte efter bion tidigare idag. Eller ska man säga igår?
Usch vilket tråkigt inlägg. Men jag säger åtminstone vad jag gör, eller hur? Det jag vill göra nu är att få pengar och lägga undan miljoner för att åka till Harry Potter-land. Men det är ju inte världens lättaste.
Har jag tagit några bilder på nånting idag? Nej typ inte, kanske kan visa webcam-bilder som inte visats tidigare. De här är från kryssningsdagen, när jag hade fixat mig och bara väntade på att gå:

 
Fråga inte varför jag ser så psykad ut, jag kanske gillar det, okej?

Hejdå :) Vi ses imorgon bloggedibloggen.


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0