fredag 28 januari

Ja i fredags var det ju utgång! Först kom Fredrik och Erika till mig, så drack vi lite roliga grejer. Fram till elva satt vi här, sen tog vi pendeltåget till stan och The Bridge där vi mötte upp Therese och Fredrik. Där spenderade jag mina pengar ganska mycket på Red Bull/Vodka och Rom & Cola. Så vi satt i ena rummet och väntade på att Kristallrummet, med de roliga schlagerlåtarna, skulle öppnas. Till slut gjorde det det. Där satt vi vidare och dansade och bla bla. När jag och Therese gick kom tillbaka från toan tog en random kille i min hand och började dansa med mig, men jag lyckades dansa mig ur honom. Och jag hörde att lite senare började just den killen bråka med mina killkompisar :S
Förstår inte ens varför, de hade inte gjort ett skit. Men så som jag är så märkte jag det inte förrän någon sa det till mig.
Ja men det var en kul utgång ändå, och två bilder lyckades jag komma med på, den första är inte så kul på mig, men jag gillar den andra, där är jag glad. Men det går inte att ändra så mycket, för bilderna ligger ju redan ute på nätet.




Kommentarer
Postat av: Emma

Jag måste se nya säsongen, har inte gjort det än (:

2011-01-31 @ 05:24:19
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0