veckans event

Hej! Jag har verkligen ingen blogglust, men tänkte att eftersom det är söndag kan jag lägga "veckans". Det får bli event, eller händelse eller hur man säger. För i måndags var det ju Alla hjärtans dag. Jag gjorde inget speciellt och kunde inte bry mig mindre om den dagen, men eftersom min vecka inte hade nåt speciellt i sig så får det bli den dagen.

Idag har varit en ganska tråkig dag annars. Igår sa jag att jag inte skulle gå ut alls idag eftersom det är så kallt och det höll jag... Men man blir ju så uttråkad av att sitta hemma hela dan. Bakade i och för sig valnötsbröd imorse med mamma, det var gott!


Kommentarer
Postat av: Emma

hahahhaa :d Ja :D

2011-02-21 @ 20:23:42
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0