tråkigt inlägg om min dag

Tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg här. Förlåt! Jag har varit så himla trött hela den här veckan och jag har inte ens låtit mig vila nån dag. Så nu, denna fredag MÅSTE jag vila. Jag vill ju inte vara trött imorrn. Då ska jag och Emma mötas upp i stan för att presentshoppa. Får se hur det blir med mina få pengar jag har kvar. Och det är evigheters till nästa lön. Min syster fyller tillochmed år däremellan.
Idag har jag jobbat, tog Roslagsbanan, så det var ganska långt bort kan ni förstå. Sen nu har jag tittat på Vänner, säsong 6 tog precis slut och jag tänkte byta till säsong 7, men, nej! Den finns inte! Säkert någon vän som lånat den och jag har glömt det. Men det är väldigt jobbigt nu när jag så gärna vill se den.
Vilket problem jag har... Nej men vad finns det att skriva? Just det, ingenting!
Egentligen skulle jag gått ut idag, men blää, är för trött, vill sova nu. Plus att jag har inga pengar så det skulle inte bli lika roligt kanske? Nu laddar jag min kamera istället för jag vill ta med den imorgon.

Hejdå tråkiga inlägg! Att jag ens skrev dig.

Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0