glee och sims 3

Hej! Nu sitter jag här hemma hos pappa. Sov över här eftersom min syster fyllde år och orkade inte åka hem. Idag jobbar jag inte eftersom jag ska på anställningsintervju på McDonalds, får se hur det går och hur det är där. Sen ska jag på synundersökning i stan och köpa nya linser, det behövs!!
Har just kollat på den senaste Glee som inte går att se på min dator så jag utnyttjar pappas dator, "Blame it on the alcohol" heter episoden. Den var lite rolig. De sjöng en cowboy-låt som var lite härlig och Ke$ha. Och nu ska jag utnyttja pappas dator ännu mer genom att spela The Sims 3! Det är mitt spel och den är här och inte hos mig, jag har saknat dig Simmis! Nej nu ska jag spela, vi höres.


TiK ToK [Ke$ha] - Glee version


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0