lycka till på cykeln

Nu ska jag ta min stackars cykel som varit med om både ösregn och snö redan. Jag ska ta med den hem till mamma så att den kan få stå i hennes källare. Där kommer den nog trivas under vintern :) Och jag ser helt påpackad ut med min cykeloutfit. Vill ju inte frysa eller halka och göra illa mig. Så om ni ser en mupp cykla på Ringvägen eller längs Nynäsvägen, så är det jag, det är bara att säga hej, haha. Aja, önska mig lycka till!


Alltid redo!


Vatten är ett måste, jag kommer nog svettas mycket!

Juste, jag matchar min röda cykel med röd jacka och rött nagellack. Och röd hjälm! Lol.


Kommentarer
Postat av: emma

Jag vet :(( e assjuk, whywhywhyyyy :((



rött <33 :)

2011-12-11 @ 12:18:42
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0