hur ser vädret ut?

Jo, vädret här i Stockholm är ganska underbart, det regnar som bara den och åskan låter som om Tor står precis bredvid. Men för att vara ärlig tycker jag faktiskt åska är ganska mysigt, man kan sitta ute på balkongen under en filt om man vill. Men kallt är det ju inte.
Annars ska jag idag åka till Nykvarn till på fredag. Bloggar mer där :) Åt en pizza nyss, gott! Haha.
Puss på er.
Bara att tillägga: De spränger precis vid Södersjukhuset så det bullrar till ännu mer, marken går under snart.



Jag ute på balkongen under regnet. Regnet syns inte så bra här, men på räcket på bilden under ser man små droppar.


Touching the raindrops. Tears from Thor. Hah...


Kommentarer
Postat av: emma

åh pizza va gott!



mysregn <3<3



Fuck, jag blir bara mer o mer sjuk :'(( har feber nu... hostan har gått över, men sitter istället med snor+täppt näsa och det känns som huvet ska sprängas av snor... hahah ush!!! :'(((((((((

2011-08-10 @ 21:02:39
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0