hemma från grönan

Nu har jag kommit hem och fixat mig för sängen. Åh vad jag är trött i benen! Vi har gått och gått hela dan typ. När vi inte åkte, men köerna... Herregud, jag har nästan aldrig sett så mycket folk.
Vi spelade på chokladhjulen. Fredrik vann två gånger... Så nu har han med sig en kexchoklad och en marabou hem. Och alla ville verkligen ha den!
Det började med han i Popexpressen. Som sa: åh tack är den här till mig! Och på båten hem var det nån mittemot oss som tjatade: Vad gott det skulle vara med lite choklad, jag längtar verkligen till choklad bla bla bla... Och när alla på båten gick av var det 2-3 pers som försökte grabba tag i först i maraboun som jag höll och sedan kexchokladen. Och nån ville byta sin Fazer-choklad mot Marabou. Haha, men det var en kul dag/kväll. Grönan stängde 23, och vi gick väl precis då.
Jag köpte i alla fall lakrits och klubbor, yum!


Kommentarer
Postat av: emma

hahah, jag vet inte om du vet vad han heter,, haha.. whatevz :d



gooodis! (:

2011-08-28 @ 12:03:33
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0